بهترین مکان ها برای موج سواری در جنوب شرق آسیا، تصاویر

به گزارش وبلاگ همصحبت، موج سواری در جنوب شرقی آسیا عالی بوده و سواحل بهشتی و چشم اندازهای رویایی زیادی را در اینجا خواهید دید. دنیایی که بناهای قدیمی و جدید را در کنار هم دارد. جنوب شرقی آسیا شهرها و بازارهای پرهیاهو و همینطور سواحل بهشتی و چشم اندازهای رویایی زیادی را در خود جای داده است، دنیایی که بناهای قدیمی و جدید، فرهنگ های مختلف و عبادتگاه ها و آسمانخراش ها را در کنار هم دارد.

بهترین مکان ها برای موج سواری در جنوب شرق آسیا، تصاویر

جنوب شرقی آسیا فراتر از بازار های رنگارنگ و پرهیاهو، شهرهای شلوغ و عبادتگاه های خیره نماینده، سواحل زیادی دارد که رویای ماجراجویان را به حقیقت تبدیل می نمایند. اگر عاشق موج سواری هستید، جنوب شرقی آسیا قطعا باید در بالای لیست سفر خود قرار گیرد.

ساحل بانگ تائو | Bang Tao Beach، پوکت

احتمالا بهترین نقطه موج سواری در تایلند ، ساحل بانگ تائو است، ساحلی لوکس با 8 کیلومتر طول که ریزورت ها و هتل های 5 ستاره دارد و ماجراجویان زیادی برای موج سواری را به سمت خود می کشاند. در اینجا امکانات زیادی برای موج سواری هست و مربی های زیادی برای مبتدی ها وجود دارد. می توانید مدتی را در این ساحل بمانید و ماجراجویی های هیجان انگیز زیادی را بگذرانید.

ساحل پانسی | Pansea Beach، پوکت

اگر در طول اقامت خود در تایلند به دنبال جایی هیجان انگیز می گشت چرا به ساحل پانسی نمی روید؟ ساحلی که در فاصله کوتاهی از ساحل سورین قرار گرفته است و از بهترین مکان ها برای موج سواری است. اما به محض رسیدن به این محل با دیدن امواج خیلی سریع متوجه می شوید که فقط در صورتی که حرفه ای باشید می توانید این امواج را پشت سر بگذارید. امواج منظم و باکیفیت با نقاط چالش برانگیز، این ساحل را به جایی عالی برای موج سواران حرفه ای تبدیل نموده است. ساحل پانسی با 250 متر ساحل شنی قطعه ای کوچک از بهشت است و ماجراجویان زیادی را به خود جذب می نماید.

ساحل کوتا | Kata Beach، پوکت

موج سواری در تایلند چندان شناخته شده نیست اما پوکت یکی از بهترین مکان ها برای موج سواری نقطه ای ایده آل برای ماجراجویان مبتدی و باتجربه است. موج های شدید چالش برانگیز هستند اما دریا به اندازه کافی موج های ملایم دارد تا مبتدیان هم بتوانند مهارت های خود را تقویت نمایند. در چند کیلومتری جنوب ساحل معروف کارون (Karon Beach)، خلیج کاتا با ماسه های سفید نرم و آب های زلال و زیبا جایی عالی برای لذت بردن از تفریحات ساحلی ست. مرکز شهر کاتا پر هیاهو و مقصدی جذاب برای سفر است.

جزیره بامبو، ساحل Sihanoukville در کامبوج

موج سواری از مهیج ترین ماجراجویی ها برای علاقمندان به تفریحات آبی ست و ماجراجویان زیادی با دیدن ساحلی با موج های مناسب به فکر موج سواری می افتند. حال تصور کنید به کشوری مثل کامبوج بروید، سواحل کامبوج به نسبت همسایه های خود تایلند و ویتنام چندان شناخته شده نیستند اما در این کشور هم سواحل مناسبی را برای موج شواری پیدا می کنید که حتی می توان آن ها را از بهترین نقاط موج سواری در جنوب شرقی آسیا دانست.

یکی از این مقاصد ساحل Sihanoukville است که یک قطعه کوچکی از بهشت است. جزیره بامبو با چشم اندازهای استوایی شما و صخره های سفید از شما پذیرایی می نماید و در سواحل آن امکانات خوبی برای ماجراجوی های آبی فراهم است.

ساحل کلونگ دائو | Klong Dao Beach، جزیره کو لانتا | Koh Lanta در کرابی

معروف ترین ساحل جزیره کو لانتا ساحل کلونگ دائو یکی از بهترین مکان ها برای موج سواری است که با فضای پرهیاهو و مردمان دوست داشتنی خود جایی عالی برای تفریحات آبی ست. اما اگر به دنبال موج های عظیم هستید مطمئنا این ساحل جای چندان مناسبی برای شما نیست چون اینجا به جزر و مدهای کوتاه معروفه و جایی مناسب برای موج سواران مبتدی و متوسط است که ورزش را چندان جدی نگرفته اند. آب این ساحل همواره گرم است و فصل موج سواری از اردیبهشت تا مهر طول می کشد.

ساحل اولواتو | Uluwatu Beach، بالی

اندونزی یکی از بهترین مقاصد جنوبی شرقی آسیا برای موج سواری است و یکی از سواحل فوق العاده آن در جزیره بالی قرار گرفته: ساحل اولواتو که بیشتر محبوب موج سواران حرفه ای است. این ساحل در زیر یک صخره جای گرفته و موج های سریع و پرقدرتی دارد. با رفتن به این ساحل در میان دیگر هواداران باتجربه موج سواری قرار خواهید گرفت که بسیاری از آنها بومی همین منطقه هستند. بهترین زمان برای موج سواری در این منطقه فروردین تا مرداد است و یک فروشگاه هم در ساحل برپا شده که می توانید تجهیزات مناسب برای موج سواری را از آنجا بخرید.

ساحل سفید| White Beach، اوکیناوا

سواحل خیره نماینده جنوب شرقی آسیا دارای امواجی مناسب برای موج سوارای هستند و گزینه های زیادی برای موج سواری در جنوب شرقی آسیا وجود دارد. ساحل سفید ژاپن یکی از محبوب ترین نقاط برای موج سواری است و آخر هفته ها ماجراجویان زیادی را می بینید که هم برای استراحت در ساحل و هم برای موج سواری خود را به این ساحل رسانده اند. اینجا ساحلی پرهیاهو و خانوادگی ست و امواج آن برای هر سطح مهارتی مناسب اند. خیلی از مبتدی ها اول در این ساحل تمرین می نمایند و بعد به سراغ سواحل چالش برانگیز دیگر می فرایند.

ساحل بای بای | Bai Dai Beach، نا ترانگ در ویتنام

فکر موج سواری در جنوب شرقی آسیا عده ای از علاقمندان را به ویتنام می کشاند. اگر در ویتنام به دنبال یکی از بهترین سواحل برای گذراندن روزی خاطر انگیز هستید به ساحل بای بای بروید. در این ساحل امکانات خوبی برای اقامت وجود دارد و حتی می توانید چند روزی را هم در اینجا بگذارید. یکی از محبوب ترین تفریحات این منطقه موج سواری است به طوری که می توان اینجا را یکی از بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای موج سواری دانست.

حتی در این ساحل کلاس هایی هم برای مبتدی ها برگزار می گردد و مربی های حرفه ای با ساعتی 10 دلار این ماجراجویی را به شما آموزش می دهند. این ساحل یکی از طولانی ترین سواحل ویتنام است و در آن می توانید مناطقی را پیدا کنید و به دور از شلوغی بهترین موج ها را پیدا کنید.

منبع: گردشبان

به "بهترین مکان ها برای موج سواری در جنوب شرق آسیا، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای موج سواری در جنوب شرق آسیا، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید