بخش تئاتر کودک و نوجوان شهرزاد راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، تهران (پانا) - نمایش های کودک و نوجوان به صورت مستمر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

بخش تئاتر کودک و نوجوان شهرزاد راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی، این فعالیت ها در راستای حمایت از فعالیتهای کودک و نوجوان و رونق اجرای نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد صورت می گیرد و کارهایی برای اجرا در این مجموعه پذیرفته می شوند که کیفیت عالی داشته باشند و اثری حرفه ای محسوب شوند.

بر همین اساس نمایش اپلیکیشن بابایاب به کارگردانی محمد عبدی از روز چهارشنبه 18 اسفند ماه ساعت 16:45 اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می کند.

اپلیکیشن بابایاب یک نمایش موزیکال با اجرایی متفاوت و مجذوب کننده ویژه کودک و نوجوان است.این نمایش با نگاهی متفاوت به ارتباط اعضای خانواده به خصوص بچه ها به والدین و مشخصاً پدر می پردازد و تأثیر تکنولوژی و دنیای مجازی را بر این رابطه بررسی می کند.

در خلاصه داستان نمایش اپلیکیشن بابایاب می خوانیم: تانیا دختر 9 ساله ای که مادرش مشغول به کار درمان در بیمارستان برای روزهای سخت کرونا می باشد به همین خاطر او در خانه تنها است و پدرش به دلیل مشغله زیاد کاری دیر به منزل می آید و به تکالیف او رسیدگی نمی کند و همواره غذای حاضری (املت) برای او درست می کند. تانیا که از این شرایط خسته شده در کلاس آنلاین مشغول تحصیل است که با یک پیام تبلیغاتی اپلیکیشن بابا یاب روبرو می شود. او برای نصب این اپلیکیشن باید لینک را به 10 نفر از دوستان خود معرفی کند. بعد از نصب اپلیکیشن ...

پارمیدا افشار، سمن قناد، نیما قربان زاده، آرین الماسی، مصطفی حاج صادق، نیما رازی، دانیال اسلامی، محمد عبدی جمالی بازیگران این نمایش هستند.

سیناییلاق بیگی: طراح صحنه ، دانیال نوری مقدم: آهنگ ساز ، پارمیس امانت: طراح لباس ، مهبد فیضی: طراح حرکت فرم و مونا غمخوار به همراه محسن امیدواربه عنوان خواننده در این نمایش حضور دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بخش تئاتر کودک و نوجوان شهرزاد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش تئاتر کودک و نوجوان شهرزاد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید