ببینید: گران ترین سیب دنیا دانه ای 1 میلیون تومان!

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران: سیب به طور معمول در کنار واژه هایی مانند لوکس و عجیب و غریب قرار نمی گیرد. اما یک استثنا در این زمینه وجود دارد و آن سیب الماس سیاه است.سیب الماس سیاه در تبت رشد می نماید و به واسطه رنگ بنفش پر رنگ خود مشهور شده است. سیب الماس سیاه به خانواده سیب های هوانیو (Huaniu) تعلق دارد که نوعی سیب بومی چین است.

ببینید: گران ترین سیب دنیا دانه ای 1 میلیون تومان!

رنگ سیب الماس سیاه به موقعیت جغرافیایی محل پرورش این نوع میوه که در شهر کوچک نینگچی (Nyingchi) در کوه های تبت قرار گرفته است، نسبت داده می گردد.

پرورش در ارتفاع بالا موجب می گردد تا این نوع سیب طی روز در معرض سطوح بالای نور فرابنفش قرار بگیرد. سیب الماس سیاه خود را با تغییرات آب و هوایی منطقه از جمله گرمای روز و دماهای پایین شب سازگار نموده است. این سازگاری امکان رشد میوه را فراهم نموده و در رنگ منحصر به فرد پوست سیب نقش دارد.

سیب الماس سیاه به عنوان یکی از کمیاب ترین انواع سیب بیشتر در فروشگاه های شیک چین به فروش می رسد و هر فرد می تواند تعداد معینی از آنها را خریداری کند. براساس اطلاعات موجود، این سیب دانه ای 7 تا 20 دلار باتوجه به کیفیت محصول، فروخته می گردد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

منبع: توریسم آنلاین

به "ببینید: گران ترین سیب دنیا دانه ای 1 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: گران ترین سیب دنیا دانه ای 1 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید