با تور مجازی به دره برفی کامچاتکا سفر کنید

به گزارش وبلاگ همصحبت، دره برفی کامچاتکا یکی از محبوب ترین و در عینِ حال، متفاوت ترین منطقه ها گردشگری روسیه برای انجام تفریحات زمستانی است. با تور مجازی به این دره زیبا سفر خواهیم کرد.

با تور مجازی به دره برفی کامچاتکا سفر کنید

دره برفی کامچاتکا (Snow Valley) در روسیه، یکی از زیباترین نقاط کره زمین محسوب می گردد که همیشه مورد توجه عکاسان و گردشگران قرار داشته است. آب فشان ها، آتشفشان ها، جنگل های بکر و جانوران وحشی کمیاب، از شگفتی های این منطقه به شمار می فرایند. گردشگران برای بازدید از دره برفی به یاری راهنمایان محلی نیاز دارند. این منطقه که بخشی از پارک و ذخیرگاه ملی کامچاتکا محسوب می گردد، از پایگاهی برای ورزش های زمستانی برخوردار است که علاقه مندان بسیاری را به خود جذب می نماید. با ما همراه شوید تا در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به دره برفی کامچاتکا سفر کنیم.

انجام ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد، در دره برفی کامچاتکا بسیار منحصربه فرد است؛ زیرا مکان های اندکی در دنیا وجود دارند که چشم انداز ای از بیابان های بکر و دامنه های آتشفشانی را در امتداد اقیانوس، در اختیار گردشگران قرار دهند.

دره برفی، طیف گسترده ای از تفریحات را به گردشگران عرضه می نماید که از جمله آن می توان به هلی اسکی و بازدید از آتشفشان ها اشاره نمود. مجموعه اقامتی بی نظیر در کنار رود پاراتونکا در دره برفی قرار گرفته است که که به وسیله کوه ها و آتشفشان های متعدد احاطه شده است. به علت موقعیت جغرافیایی منحصربه فرد، بیشترین اندازه بارش برف در این دره انجام می گردد. پوشش برف در منطقه ها مسطح چهار متر، در دامنه های آتشفشانی هشت متر و در دره ها تا 15 متر نیز می رسد.

محوطه پایگاه ورزش های زمستانی دارای یک استخر روباز و چشمه های آبگرم است. جهت اسکی مناسب، تله کابین، پارکینگ و محل فرود هلی کوپتر نیز از دیگر امکانات این مجموعه است. بعلاوه گردشگران می توانند از اتاق های راحت و دنج این مجموعه در سطح های مالی تا VIP استفاده نمایند.

هلی اسکی، هلی بوردینگ، اسکی با یاری اتومبیل برفی، گشت وگذار با خودروی برفی، ماهیگیری، رفتینگ، کوه پیمایی و سایر فعالیت های فضای باز در دره برفی کامچاتکا امکان پذیر است. شما نیز با استفاده از پنجره ای که در ابتدای این مطلب قرار داده شده است، می توانید از این منطقه شگفت انگیز تماشا کنید. وبلاگ همصحبت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری به اشتراک می گذارد. اگر به این دست از مطالب علاقه مندید، بازدید روزانه را از وبلاگ همصحبت نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com

به "با تور مجازی به دره برفی کامچاتکا سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی به دره برفی کامچاتکا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید