باوفا: وزارت امور خارجه پیگیر مربی خارجی فوتبال است اما کسی به اخراجی های کشتی توجه نمی کند

به گزارش وبلاگ همصحبت، سرمربی پیشین تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: وزارت امور خارجه دنبال کار مربی خارجی فوتبال است و کاش کمی هم پیگیری گردد که ما به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از محل کارمان اخراج نشویم.

باوفا: وزارت امور خارجه پیگیر مربی خارجی فوتبال است اما کسی به اخراجی های کشتی توجه نمی کند

حمید باوفا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ همصحبت در مورد همکاری اش با تیم گهرزمین سیرجان در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان گفت: در این تیم هیچ سِمت اجرایی نداشتم و صرفا به خاطر دوستی ام با مدیر این تیم، به سیرجانی ها یاری کردم.

وی در مورد عنوان چهارمی این تیم در رقابت های بجنورد تاکید نمود: دوستان در فدراسیون به 4 کشتی گیر تیم سیرجان لایسِنس ندادند و عملا ما در سه وزن خالی بودیم که حتی اگر یکی از کشتی گیران ما از جمع این چهار نفر لایسنس داشتند، فینالیست می شدیم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مورد سطح کیفی این رقابت ها اعلام نمود: مسابقات سطح خیلی پایینی داشت و رقابت فقط بین داخلی ها بود. چنین رقابتی صرفا به لحاظ اقتصادی به کشتی گیران سود رساند و نمی گردد نگاه فنی به آن داشت. اگر قرار باشد سال آینده هم مسابقات باشگاه های جهان به همین شکل پیش برود، اصلا جالب نیست. باید حتما فکر و تدبیر کرد تا اتحادیه جهانی نیز به ما یاری کند و بتوانیم تیم های خوب خارجی را در این پیکارها ببینیم و کشتی گیران مان محک خوبی بخورند.

باوفا در پاسخ به این سوال که آیا مشکل اخراجش از شرکت نفت به دلیل همراهی تیم ملی جوانان رفع شده است، گفت: هنوز که نه، خبری نشده و همچنان من و مصطفی علیزاده و چند تن دیگر از بچه ها دچار این مشکل هستیم. مربی خارجی برای فوتبال آورده اند، تعهد اقتصادی داده اند و طبیعتا هم باید پولش را بدهند، برای تیم های باشگاهی فوتبال هزینه میلیاردی می نمایند که نوش جان شان، فوتبال در جهان یک صنعت شده و همه آن را دنبال می نمایند اما وزارت ورزش که این همه از فوتبال حمایت می نماید اگر از ملی پوشان و کادرفنی کشتی حمایت اقتصادی نمی نماید، لااقل تدبیری بیندیشد که بچه هایی که از محل خدمتی خود به تیم ملی مامور شده اند، با مشکل اخراج روبرو نشوند.

وی اضافه نمود: از وزارت امور خارجه تا سفارتخانه ها دنبال کار مربی خارجی فوتبال هستند، کاش لااقل به ما هم کمی توجه و کارمان پیگیری گردد که در محل خدمتی خود دچار چنین مشکلاتی نشویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باوفا: وزارت امور خارجه پیگیر مربی خارجی فوتبال است اما کسی به اخراجی های کشتی توجه نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باوفا: وزارت امور خارجه پیگیر مربی خارجی فوتبال است اما کسی به اخراجی های کشتی توجه نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید