بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد

به گزارش وبلاگ همصحبت، بالگرد حامل وزیر ورزش وجوانان در بافت هنگام فرود دچار سانحه شدو سقوط کرد. در این حادثه سرنشینان بالگرد از جمله وزیر ورزش مصدوم شدند.

بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد

در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچار مصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.

به گزارش تسنیم، شاهدان عینی می گویند که حال وزیر مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده اند.

حال وزیر ورزش مساعد است

استاندار کرمان در گفت و گو با ایرنا گفت: بالگرد حامل وزیر ورزش 12 سرنشین داشته که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در استادیوم بافت صدمه دیدند اما حال آنان مساعد است. بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می گردد که موقع دوم نشستن دچار سانحه می گردد و دلیل در دست آنالیز است.

یک شاهد عینی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حال وزیر مساعد بوده و شدت صدمه به دو نفر از همراهان وزیر بیشتر بوده است.

مشاور وزیر ورزش در حادثه سقوط بالگرد جانباخت

خبرگزاری ایرنا نوشت: اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه به دلیل شدت صدمه جان باخت.

بعلاوه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک استادیوم سقوط کرد و این حادثه 16 مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.

خونریزی مغزی وزیر ورزش/ سجادی به کرمان منتقل شد

رئیس اورژانس کرمان خاطرنشان کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال اجرا است.

دلیل دقیق این حادثه در دست آنالیز است و جزییات بیشتر متعاقبا اعلام می گردد.

منبع: فرارو

به "بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید