اولین آیفون ها با رنگ و بوی طبیعی

به گزارش وبلاگ همصحبت، برند جواهرسازی مشهور Caviar که در زمینه سفارشی سازی و تزئیین گوشی های مختلف هوشمند، تا به امروز تجربه های جالب توجهی را ارائه نموده، اخیراً یک مجموعه نو از گوشی های هوشمند آیفون با نام Eco Apple را معرفی نموده که متشکل از چهار مدل آیفون 12 پرو است که بوی طبیعی قهوه وانیل، گل رز، گل ذرت و بابونه را ارائه می دهد.

اولین آیفون ها با رنگ و بوی طبیعی

به گزارش وبلاگ همصحبت، فراورینمایندگان گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای در حال توجه به مسائل اکولوژیکی خود هستند. امروزه فراوری محصولات مبتنی بر آگاهی از مسائل محیط زیستی و فراوریات خنثی از نظر آب و هوایی، موضوع مهمی برای بسیاری از شرکت ها است. این امر باعث شده است تا طراحان برند مشهور خاویار از یک مجموعه نوی به نام Eco در زمینه طراحی گوشی های هوشمند رونمایی نمایند. خاویار به علت تزئین گوشی های هوشمند اپل و سامسونگ با مواد لوکس، بادوام و کمیاب معروف است. آیفون 12 پرو به اسم پایه ای برای مجموعه نو اکو در نظر گرفته شده است، با این حال، گفته می گردد به محض در دسترس بودن آیفون 13 پرو و آیفون 12 اس پرو، از این مدل های نو هم استفاده خواهد شد.

گفته می گردد شرکت خاویار برای صفحه پشتی این گوشی ها از مواد سازگار با محیط زیست، طبیعی و کاملاً تجزیه پذیر بهره گرفته است. نکته منحصر به فرد این است که این تلفن های هوشمند واقعاً بوی طبیعت دارند و این آیفون ها به طور طبیعی معطر هستند. خاویار برای مجموعه اکو، چهار دستگاه را اعلام نموده است که همگی دارای پوشش بادوام ساخته شده از چوب جنگلی گرراستای ماهاگونی قرمز هستند. همه مدل ها طراحی خاص خود را دارند که با رایحه ویژه ای مطابقت دارند. مجموعه سبز اکو شامل رایحه های قهوه وانیل، گل رز تند، گل آلپ آلپاین و یک مدل بابونه آلپی است.

گوشی هوشمند اپل با رایحه قهوه وانیل

چوب ماهون با چاقوی مخصوص بریده می گردد، که به ظاهر بسیار دقیق یاری می نماید. چوب سخت ماهون منبسط نمی گردد، کوچک نمی گردد و در برابر رطوبت مقاوم است و آن را به ماده ای ایده آل برای این مجموعه اکو تبدیل می نماید. به گزارش وبلاگ همصحبت، اولین مدل آیفون 12 پرو با قهوه آسیاب شده و وانیل غنی شده است. قهوه و وانیل معطر به طور ماهرانه در محفظه فرآوری می گردد. مواد طبیعی با عوامل بیوسید، پلاستی نماینده و عاری از حلال به پایه پیوند می خورند. رایحه های طبیعی به مدت سه ماه قابل استشمام هستند. وقتی بوی آن فروکش کرد، دستگاه می تواند دوباره پر گردد. به این ترتیب می توانید همچنان از یک آیفون معطر به بوی تازه لذت ببرید.

قیمت این تلفن طبیعت دوست 6140 دلار آمریکا معین شده است و برای این گوشی شما 128 گیگابایت حافظه داخلی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، مشتریان می توانند iPhone 12 Pro Max را برای این منظور انتخاب نمایند اما شروع قیمت برای آن از 6680 دلار آمریکا خواهد بود. به محض در دسترس بودن آیفون 13 پرو و پرو مکس، این مدل ها هم با همان قیمت تحویل داده می شوند.

آیفون با رایحه گلبرگهای گل رز طبیعی

مدل دوم در مجموعه اکو از خاویار، گل رز تند نام دارد. این آیفون 12 پرو با گلبرگهای خشک شده گل رز تزئین شده است که لهجه رنگ زیبایی را ارائه می دهد. گلبرگهای گل رز بعلاوه رایحه ای فوق العاده گلی و شیرین دارند. دوستداران گل رز تند می توانند این آیفون 12 پرو ویژه را با قیمت پایه 5980 دلار دریافت نمایند. علاوه بر 128 گیگابایت حافظه داخلی، از گزینه های 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت هم استفاده کنید. علاوه بر این، این مدل Eco بعلاوه با گوشی iPhone 12 Pro Max و با قیمت پایه 6520 دلار آمریکا هم در دسترس است.

یکی از مدیران برند خاویار در مورد این برنامه شرح می دهد؛ ما می خواهیم دوره نو پیوند با طبیعت را شروع کنیم. به همین علت خاویار، اپل را در راستا نگرش مسئولانه و پایدار نسبت به طبیعت دنبال می نماید. مانند اپل، ما می خواهیم اثرات کربن خود را کاهش دهیم و استفاده از کربن و مواد مضر را در طراحی های خود کاهش دهیم. به گزارش وبلاگ همصحبت، اکو اولین مجموعه ما است که از 100٪ مواد طبیعی تهیه شده به وسیله شرکت هایی است که آنها را به طور پایدار و با کمترین آسیب به طبیعت تهیه می نمایند. ما همه هواداران محصولات خود را تشویق می کنیم تا از چنین کوشش هایی حمایت نمایند.

آیفون 12 با گلهای معطر کوه های آلپ

سومین مدل از مجموعه آیفون 12 پرو اکو با گلهای ذرت واقعی غنی شده است که در تضاد زیبایی با بدنه تاریک قرار گرفته است. این یک گیاه پروانه ای آبی / بنفش است که از منطقه آلپ سرچشمه می گیرد و رایحه ای زیبا و دلپذیر مانند نعناع دارد. برای نسخه Alpine Cornflower، قیمت خرده فروشی پیشنهادی 5980 دلار است. خاویار 99 دستگاه سری Eco فراوری می نماید و یک شماره منحصر به فرد در کنار گوشی هوشمند حک شده است، به طوری که مالک می تواند دقیقاً ببیند کدام نسخه محدود را خریداری نموده است.

آیفون 12 با گلهای معطر کوه های آلپ

به گزارش وبلاگ همصحبت، چهارمین و آخرین مدل از خط خاویار اکو با کاهگل و ساقه های خشک شده طبیعی غنی شده و روی آن یک گل بابونه سفید / زرد زیبا قرار گرفته است. گل های بابونه از اتریش سرچشمه می گیرد، مشخصه کوه های آلپ با دامنه های گلدار جایی است که بابونه را با دست چیده اند. بابونه دارای رایحه شیرین نسبتاً قوی است. طعم و مزه آن اغلب آرام بخش تلقی می گردد و بعلاوه بابونه اثر ضد التهابی دارد. برخلاف قهوه، بابونه حاوی کافئین نیست، بنابراین می تواند یک عنصر تسکین دهنده در شب هم باشد.

نسخه بابونه گرانترین مدل Eco از خاویار است. این مدل بر اساس گوشی های iPhone 12 Pro / iPhone 13 Pro با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6220 دلار آمریکا قیمت دارد. اگر ترجیح می دهید پول بیشتری را خرج کنید، نمونه iPhone 12 Pro Max آن هم با قیمت اولیه 6760 دلار آمریکا در دسترس است.

مصطفی جرفی

منبع: LetsGoDigital

منبع: فرارو

به "اولین آیفون ها با رنگ و بوی طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین آیفون ها با رنگ و بوی طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید