الزام حضور مشمولان خردادماه در طرح ملی غربالگری پیشگیری از کرونا

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کرونا برای مشمولان اعزامی به خدمت مقدس سربازی به مراکز آموزش نیروهای مسلح در روز یکم خرداد ماه سال 99 در استان خبر داد.

الزام حضور مشمولان خردادماه در طرح ملی غربالگری پیشگیری از کرونا

سرهنگ سید احمد حسینی اظهار کرد: مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یکم خرداد ماه سال جاری قبل از حضور در وظیفه عمومی استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی باید در طرح ملی غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا حضور یابند.

به گزارش وبلاگ همصحبت، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی شرح داد: این افراد باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونتشان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خطاب به مشمولان توصیه کرد در زمان اعزام به خدمت ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم از کوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال وبه ویژه ماسک و دستکش و سایر موارد بهداشتی برابر پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

حسینی گفت: با توجه به شرایط موجود و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی از خانواده مشمولان خواست از حضور و تجمع در محل معاونت وظیفه عمومی استان خودداری و ممانعت به عمل خواهد آمد .

وی با اشاره به اینکه مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی باید جیره خشک بین راهی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به همراه داشته باشند، گفت: رانندگان و مأموران بدرقه در طول جهت حق توقف در رستوران های تو راهی برای صرف غذا را ندارند و هزینه پذیرایی توراهی بعدا به شماره کارت مشمول واریز خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی یادآور شد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 25 درصد و خانواده درجه یک شهداء و...) را به همراه داشته باشند.

حسینی گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الزام حضور مشمولان خردادماه در طرح ملی غربالگری پیشگیری از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام حضور مشمولان خردادماه در طرح ملی غربالگری پیشگیری از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید