استمرار فعالیت آشپزخانه های حسینی در کرمانشاه تا خاتمه صفر

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از یاری چهار میلیارد تومانی هیات ها و خیران کرمانشاهی در دهه اول محرم سال جاری اطلاع داد و اضافه نمود: این یاری ها صرف پخت غذای گرم و تهیه سبدهای غذایی شده است.

استمرار فعالیت آشپزخانه های حسینی در کرمانشاه تا خاتمه صفر

محسن رخصی در گفت و گو با وبلاگ همصحبت با اشاره به برپایی آشپزخانه های حسینی از ابتدای دهه محرم سال جاری در سطح استان، گفت: با توجه به مشکلاتی که کرونا بوجود آورده و بسیاری مردم نتوانستند پخت نذری داشته باشند، راه اندازی این آشپزخانه ها در دستور کار نهاده شد، تا ضمن پخت غذا برای نیازمندان، بتواند محلی برای انجام این نذرها باشد.

وی اضافه نمود: در دهه اول محرم، 72 آشپزخانه حسینی در سطح استان شروع بکار کرد و در مجموع تا به امروز بیش از 70 هزار پُرس غذای گرم در این مراکز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و موازین شرعی تهیه و در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی از استمرار فعالیت این آشپزخانه ها تا انتها ماه صفر اطلاع داد واضافه نمود: در این راستا از تمام هیات ها و خیران و افرادی که نذری دارند می خواهیم نذرها و یاری های خود را به این مراکز داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین از تهیه بیش از 8200 سبد حمایتی برای نیازمندان در این ایام اطلاع داد واضافه نمود: این سبدها در سطح استان توزیع شده است.

رخصی در ادامه از یاری چهار میلیارد تومانی هیات ها و خیران کرمانشاهی به کمیته امداد در دهه اول محرم اطلاع داد واضافه نمود: این یاری ها جهت پخت غذای گرم و تهیه سبدهای حمایتی صرف شده است.

وی اضافه نمود: کمیته امداد این آمادگی را دارد که همچنان پذیرای یاری ها و نذورات مردمی باشد و با توجه به استمرار فعالیت آشپزخانه های حسینی و نیز توزیع سبدهای حمایتی تا انتها ماه صفر از تمام خیران می خواهیم یاری های خود را استمرار بخشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: افراد می توانند یاری های نقدی خود را به شماره کارت9627- 9993- 9918-6037 واریز نموده و یا با شماره گیری #0838877 اهدای یاری های نقدی خود را داشته باشند.

وی اضافه نمود: همچنین افراد می توانند نذرهای خشک خود را به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا 100 مرکز نیکوکاری مستقر در مساجد و هیات های استان تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استمرار فعالیت آشپزخانه های حسینی در کرمانشاه تا خاتمه صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار فعالیت آشپزخانه های حسینی در کرمانشاه تا خاتمه صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید