ابراهیم زاده: اسکوچیچ سیر صعودی خوبی داشته است، بازیکنان ایران را باور داشته باشیم

به گزارش وبلاگ همصحبت، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید بازیکنان تیم ملی را باور داشته باشیم و این باور باعث موفقیت تیم ملی می گردد.

ابراهیم زاده: اسکوچیچ سیر صعودی خوبی داشته است، بازیکنان ایران را باور داشته باشیم

منصور ابراهیم زاده در گفت وگو با وبلاگ همصحبت، درباره عملکرد ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: ما سه بازی متفاوت داشتیم. بازی اول و بازی سوم ما قابل پیش بینی بود، توانستیم پیروز باشیم و بچه ها کوشش کردند و در نهایت هم پیروز شدند اما در بازی با بحرین که حساسیت بیشتری داشت، با آرامش بازی را آغاز کردیم و احساسی نبودند و منطقی بازی کردند. توانستیم از فرصت های مان به خوبی استفاده کنیم و به نتیجه برسیم.

او ادامه داد: در این سه بازی چیزی که بیشتر جلب توجه می کرد این بود که بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی ما حضور دارد و این بازیکنان هر کدام به نحوی می توانند تاثیرگذار باشند. بایستی از این بازیکنان به برترین نحو استفاده گردد و آرامش در تیم حاکم باشد. هر کدام از بازیکنان باید مسئولیت خودشان را انجام دهند و انجام شدن این مساله در بازی های اخیر باعث شده است این بازیکنان تاثیرگذاری خودشان را نشان دهند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ارزیابی از عملکرد اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ زمان زیادی را در ایران حضور داشت و مربی گری کرد. حتی وقتی مسابقه نبود هم در ایران حضور داشت و همه چیز را آنالیز نموده است. بیشترین چیزی که در حال حاضر برای تیم ملی می تواند تاثیرگذار باشد، مسائل روحی و روانی است. بعلاوه نوع برخورد و ارتباط با بازیکنان هم مهم است که تا امروز اسکوچیچ در این زمین وظایف خود را به نام یک مربی انجام داده است. این که توانسته ایم تا اینجا خوب کار کنیم نشان دهنده این است که اسکوچیچ سیر صعودی خوبی را طی نموده است.

او درباره ملاقات ایران مقابل عراق گفت: این تیم فیزیکی و درگیرانه بازی می نماید و یک سری بازیکنان تاثیرگذار هم در این تیم وجود دارد. در درجه اول بایستی خودمان آرامش خودمان را حفظ کنیم و تحت تاثیر برخوردهای عصبی آن ها قرار نگیریم و باید با آرامش از کمترین فرصت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم و پیروز باشیم. عراق همواره با کمترین شانس هایش توانسته مقابل ما پیروز باشد اما اعتقاد من این است که باید با آرامش کار کنیم و در ادامه اشتباهات خط دفاعی مان را کم کنیم.

ابراهیم زاده افزود: آن ها در پی اشتباهات ما هستند و می توانند خیلی خوب از این اشتباهات استفاده نمایند. ما باید به تیم ملی انرژی دهیم تا بتوانند پیروز باشند. من امیدوار هستم و باید بازیکنان تیم ملی را باور داشته باشیم و این باور باعث پیروزیت تیم ملی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابراهیم زاده: اسکوچیچ سیر صعودی خوبی داشته است، بازیکنان ایران را باور داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم زاده: اسکوچیچ سیر صعودی خوبی داشته است، بازیکنان ایران را باور داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید