شروع ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از ساعت 12 دوشنبه 20 دی

به گزارش وبلاگ همصحبت، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه نهضت ملی مسکن از ساعت 12 ظهر امروز (دوشنبه)20 دی ماه برای ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال باز می گردد.

شروع ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از ساعت 12 دوشنبه 20 دی

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی شرح داد: ثبت نام تا 20 بهمن در سراسر کشور ادامه خواهد داشت و این زمان مجدد تمدید نخواهد شد. جزییات شرایط ثبت نام در سامانه ثمن درج شده و همه مجردهای بالای 23 سال می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام، نام نویسی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش از این حداقل سن مجاز برای مجردها 25 سال اعلام شده بود که به 23 سال کاهش یافته است، اضافه کرد: افراد مجرد که در این طرح ثبت نام می نمایند باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند، در غیر این صورت قیمت واحد طبق کارشناسی روز برای متقاضیان محاسبه می گردد.

به گزارش ایرنا از تاریخ 28 مهرماه تا 15 دی ماه مرحله نخست ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با ثبت نام 2 میلیون و 500 هزار نفر در سامانه saman.mrud.ir انجام شد.

فرصت ثبت نام برای آن گروه از متقاضیانی که از 28 مهرماه 1400 ثبت نامشان آغاز شد و در محدوده 520 شهر مرحله اول قرار داشتند ساعت 24 روز 15 دی ماه 1400 به انتها رسید.متقاضیان شهرهایی که اخیر به طرح نهضت ملی مسکن اضافه شده است هنوز می توانند در این طرح ثبت نام نمایند چراکه از بازه زمانی آغاز ثبت نام به مدت دو ماه فرصت دارند.

در 674 شهر هنوز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن آغاز نشده اما بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، بازگشایی این شهرها نیز در دستور کار قرار گرفته است که با تامین نیازهای مربوط به تجهیز و توسعه سامانه به تدریج اعلام می گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "شروع ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از ساعت 12 دوشنبه 20 دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از ساعت 12 دوشنبه 20 دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید