آخرین فرصت آبی ها برای ربودن گوی سهمیه، نبرد فکری و نکونام در قائمشهر

به گزارش وبلاگ همصحبت، دو بازی معوقه هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، امروز (دوشنبه) برگزار می شود.

آخرین فرصت آبی ها برای ربودن گوی سهمیه، نبرد فکری و نکونام در قائمشهر

به گزارش وبلاگ همصحبت، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، دو بازی معوقه امروز (دوشنبه) برگزار می شود و استقلال در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی جم می رود و نساجی مازندران در خانه خود از فولاد خوزستان پذیرایی خواهد کرد.

پارس جنوبی جم - استقلال ساعت 20:30/ ورزشگاه تختی جم

استقلال در این روزها، شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد و عدم نتیجه گیری آبی پوشان باعث شده است هواداران استقلال به آینده تیم خود نگران شود. در چند روز اخیر هواداران استقلال به خاطر نتایج استقلال در فضای مجازی از مدیرعامل باشگاه تقاضای بازگشت استراماچونی را کردند اما سعادتمند اعلام کرده است که از سرمربی تیم خود حمایت می کند. آبی پوشان پایتخت نسبت به سایر رقبای خود یک بازی بیشتر در برنامه خود دارد و پیروزی مقابل پارس جنوبی جم می تواند این تیم را برای کسب عنوان نائب قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند. در این بازی علی دشتی، عظیم گوک، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی از غایبان مهم استقلال در این بازی به شمار می آیند. در طرف مقابل تیم پارس جنوبی که با 25 امتیاز در رده یازدهم جدول حضور دارد، سعی داشت با شکایت و مدارکی که به کمیته استیناف ارائه کرده بود، این بازی را به خاطر عدم حضور آبی پوشان سه بر صفر به نفع خود تمام کند اما کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرد تا این بازی تکرار شود. از زمان حضور سیروس پورموسوی در پارس جنوبی، این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرده است و پیروز شده شهرخودرو را شکست دهد و مقابل پیکان به نتیجه تساوی دست پیدا کند و جمی ها برای جدا کردن خود از منطقه سقوط به امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارند.

نساجی مازندران - فولاد خوزستان ساعت 20:45/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

شاگردان محمود فکری این روزها روحیه خوبی دارند و پیروز شدند از تیم های امتیازات خوبی از آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر به دست بیاورند. نساجی در 4 بازی اخیر خود، تراکتور را شکست داده است و مقابل صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان و استقلال به نتیجه تساوی دست پیدا کرده است. شاگردان محمود فکری در صورت پیروزی در خانه خود می توانند جایگاه بهتری در جدول پیدا کنند و در صورت ادامه فرایند پیروزیت آمیز خود می توانند رتبه خوبی را در آخر فصل برای خود دست و پا کنند. از طرفی دیگر تیم فولاد خوزستان از مدعیان مهم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و با 42 امتیاز در رده ششم جدول حضور دارند. فولاد در سه بازی اخیر خود، دو پیروزی مقابل ماشین سازی و ذوب آهن به دست آورده است و مقابل پرسپولیس تن به شکست داده است. شاگردان جواد نکونام در صورت لغزش استقلال می توانند از این بازی به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و با پیروزی مقابل نساجی خود را به بالای جدول لیگ برتر برسانند و راه خود را برای کسب سهمیه هموار کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آخرین فرصت آبی ها برای ربودن گوی سهمیه، نبرد فکری و نکونام در قائمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت آبی ها برای ربودن گوی سهمیه، نبرد فکری و نکونام در قائمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید