بسکتبال

بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن

علم تا به امروز ثابت کرده است که هیچ زمان خاص و بهینه ای در روزگار ما برای نوشیدن شیر وجود ندارد. با این حال، ما می توانیم بر اساس اهداف خود، مناسب ترین زمان ها را برای نوشیدن شیر برای حداکثر تأثیر انتخاب کنیم.

19 فروردین 1402

با تعدادی از دیدنی ترین شهرهای کره جنوبی آشنا شوید

کمتر کسی را میتوان در جهان یافت که با شنیدن نام کره جنوبی از صفات باهوش و پر کوشش برای مردم این کشور استفاده نکند. کره جنوبی در قسمت جنوبی شبه جزیره کره قرار داشته و مرکز آن نیز شهر سئول است و بی تعارف، یکی از مدرن ترین کشورهای آسیای شرقی به شمار می رود....

20 بهمن 1401

لیگ NBA، لیکرز و وریرز شکست خوردند، پاپ در تاریخ جاودانه می شود

تیم های بسکتبال لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت وریرز در حالی بازی های صبح امروز خود در لیگ NBA را واگذار کردند که سرمربی سان آنتونیو اسپرز در آستانه جاودانه شدن در تاریخ لیگ است.

6 تیر 1401

واگذاری مسئولیت دبیری فدراسیون بسکتبال به یک خانم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال با لحاظ کردن بازنشستگی مسعود عماری دبیر این فدراسیون، شبنم کلاهی را به عنوان جایگزین وی و سرپرست دبیری معرفی کرد.

16 مرداد 1399

توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم

خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال نامی نو گفت: در دو کوارتر ابتدایی بازی بهم ریخته بودیم، اما در ادامه توانستیم به بازی برگردیم و با مدیریت آن پیروز میدان شویم.

28 اسفند 1398

برنامه مسابقات بسکتبال باویلچر زیر 23 سال آسیا-اقیانوسیه اعلام شد

تیم بسکتبال باویلچر زیر 23 سال کشورمان در نخستین ملاقات خود در رقابت های آسیا-اقیانوسیه به مصاف تایلند خواهد رفت.

13 بهمن 1398