3 باشگاه اروپایی به دنبال ژیرو

به گزارش وبلاگ همصحبت، سه باشگاه شرایط مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی را زیر نظر دارند.

3 باشگاه اروپایی به دنبال ژیرو

به گزارش وبلاگ همصحبت، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا گزارش داد سه باشگاه لاتزیو، کریستال پالاس و بوروسیا دورتموند شرایط اولیویه ژیرو را زیر نظر دارند و نسبت به جذب او علاقه مند هستند. این مهاجم فرانسوی این فصل زیر نظر فرانک لمپارد خیلی فرصت بازی پیدا نکرده و در 12 بازی (598 دقیقه بازی) از رقابت های مختلف که برای آبی های لندنی به میدان رفته، 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

ژیرو 33 ساله که قرارداد فعلی اش با آبی پوشان لندنی در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد، اکنون برای مذاکره با دیگر باشگاه ها آزادی عمل دارد. او حتی گزینه تمدید قرارداد با چلسی را هم ممکن است داشته باشد اما می تواند پیشنهادهای خود را هم تا خاتمه فصل جاری مورد ارزیابی قرار دهد.

مهاجم پیشین آرسنال به تازگی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس درباره تمایلش به تمدید قرارداد با چلسی گفته بود: بله، البته که تمایل به این کار دارم. من فکر می کنم هنوز دو یا سه فصل خوب دیگر در پیش دارم. با این حال اکنون زمان مناسبی برای صحبت درباره قرارداد نیست اما وقتی زمانش برسد در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

پیش از این گفته شده بود که باشگاه اینتر و ژیرو به توافق با یکدیگر رسیده اند و این بازیکن به بازی در سری A نزدیک شده است، این در حالی است که او مشتریان دیگری مانند لیون و استون ویلا هم دارد.

مهاجم تیم ملی فرانسه تا به امروز در 75 بازی از رقابت های مختلف 20 گل برای چلسی به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "3 باشگاه اروپایی به دنبال ژیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 باشگاه اروپایی به دنبال ژیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید