یزدی: شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه می دانیم بازی بسیار سختی با پرسپولیس داریم، گفت: مطمئن باشید که حریف دست و پا بسته ای نیستیم و اگر تمام برنامه های مدنظر ما در بازی پیاده شود، حتی شکست دادن پرسپولیس در آزادی هم دور از دسترس نیست.

یزدی: شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست

داریوش یزدی در گفت و گو با وبلاگ همصحبت، درباره کنار رفتن نفت مسجدسلیمان از جام حذفی، اظهارکرد: من حدود سه هفته است که کارم را در نفت شروع کرده ام که زمان خیلی زیادی نیست. شروع کارم نیز مصادف با بازی با تیم های خوب تراکتور و سایپا شد که علی رغم عدم شناخت من از مجموعه بازیکنان و جوانی تیم، بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم. جام حذفی نیز برای ما یک فرصت بود تا بتوانیم به نفراتی که طی فصل، اصلا بازی نکرده بودند یا کمتر به آن ها فرصت بازی رسیده بود، بازی دهیم. اولویت ما جام حذفی نبود اما دوست داشتیم ببریم. بازهم تاکید می کنم که حضور در جام حذفی باعث شد من به شناخت خوبی از تمام نفرات دست پیدا کنم.

هیچ بهانه ای قابل قبول نیست

وی با بیان اینکه ادامه راستا برای ما خیلی سخت و سخت است، گفت: البته از روز اول هم می دانستم که کار سخت است و می دانم که هیچ بهانه ای هم برای من و تمام مجموعه قابل قبول نیست. من با عقل و اطلاعاتم این مسئولیت را پذیرفتم و الان هم زمان توجه به نکات منفی مثل عدم پرداختی و مسائل نیست. ضمن این که باشگاه در حال برطرف کردن مسائل است و قول این مهم را هم داده بودند و تا به امروز نیز بخشی از وعده ها عملی شده است. پرداختی به بازیکنان نفت به مرز 50 درصد رسیده که این مهم با کمک مسئولان شهری و استانی و باشگاه بوده است که این تلاش جای تشکر دارد و امیدوارم ادامه راستا نیز همراه با عملی شدن تعهدات و قول های مسئولان باشد تا با فراغ بال راحت تری تمرین و بازی کنیم.

تنها دغدغه من باید مستطیل سبز باشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان اضافه کرد: تنها دغدغه من باید مستطیل سبز و رسیدگی به مسائل فنی و روحی تیم باشد که بخشی از مسائل روحی تیم نیز مربوط به مسائل پشتیبانی است که امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود تا بتوانیم نتایج نسبتا خوب تیم در نیم فصل اول را داشته باشیم. البته نگاه ما این است که بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم. هر چند که تجربه نشان داده که نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول است زیرا تیم های بالای جدول می خواهند خود را در رده های بالا حفظ کنند و تیم های پایین جدول هم برای فرار از انتهای جدول تلاش می کنند. امیدواریم با کار و تلاش بیشتر و حمایت های همه جانبه بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و می دانیم هیچ کسی بهانه ای را نمی پذیرد و من هم به دنبال بهانه نیستم و به دنبال کار کردن هستم تا شرایط تیم را از نظر فنی و روحی افزایش دهیم.

بیش از صد درصد تلاش می کنم

وی در واکنش به این سوال که باتوجه به این که شما انتخاب هواداران نفت بودید به نظر می رسد مسئولیت سختی در این تیم دارید؟ مطرح نمود: بله همین طور است. هواداران همیشه رکن اصلی فوتبال هستند و از این حیث که هواداران من را قبول دارند و مسئولان هم این مسئولیت سنگین را بر عهده من گذاشتند، واقعا از آن ها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت تمام دوستان را بدهم. اگرچه واقعا کار سخت است اما قول می دهم که توان مضاعف بگذارم و بیش از صد درصد تلاش می کنم تا بتوانم نواقصی را که وجود داشته است با کمک مجموعه کادرفنی و باشگاه برطرف کنیم تا دل هوادارانی که دنبال این بودند تا نفری که از دل خودشان است به عنوان سرمربی انتخاب شود را شاد کنیم.

مجموعه بازیکنان نفت، همدل هستند

یزدی درباره نگرانی بابت عملکرد تیم از این نظر که پنجره باشگاه همچنان بسته بوده و نفت در کادرفنی خود نیز دچار تغییرات شده است، گفت: باید برای آینده برنامه ریزی کنیم و هوشیارانه و باهوش عمل کنیم تا اتفاقات مثبتی که قرار است برای تیم رقم بخورد، واقعا بیفتاد. ما به دنبال این هستیم که نفت فرایند خوب خود را ادامه دهد و حتی این فرایند ارتقا پیدا کند. ما به این مهم امیدواریم و خواست خود بازیکنان هم رسیدن به این موفقیت است. خوشبختانه در همین فرصت کم توانستم ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان داشته باشم. من تیم های بسکمک داشته ام اما مجموعه بازیکنان نفت بسیار خوب و همدل هستند و در راستای موفقیت گام بر می دارند.

شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست

وی درباره بازی با پرسپولیس نیز مطرح نمود: پرسپولیس یکی از تیم های بسیار خوب کشور است و از نظر کیفیت فنی دارای قابلیت های خوبی است. ما می دانیم بازی بسیار سختی داریم اما مطمئن باشید که حریف دست و پا بسته ای نیستیم و اگر تمام برنامه های مدنظر ما در بازی پیاده شود، حتی شکست دادن پرسپولیس در آزادی هم دور از دسترس نیست. به بازیکنانم امیدوارم و آن ها نشان داده اند که توانایی شکست پرسپولیس را دارند. از پرمهره بودن پرسپولیس و صدرنشینی این تیم هراسی نداریم و بازیکنام می توانند با هر تیمی مقابله کنند. امیدوارم روز بازی که تعیین کننده است، بازیکنان وظایف خود را انجام دهند و با تلاش بیشتر بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یزدی: شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید