کپی پرحاشیه از آیفون در گوشی نو هواوی، عکس

به گزارش وبلاگ همصحبت، گجت نیوز نوشت: کپی کاری چینی ها از دیگر برندهای فعال در حوزه تکنولوژی پایانی ندارد و حالا هواوی می خواهد در گوشی میت 60 - Huawei Mate 60، قابلیت محبوب و دوست داشتنی گوشی های آیفون یعنی داینامیک آیلند را بازسازی کند.

کپی پرحاشیه از آیفون در گوشی نو هواوی، عکس

فرقی ندارد شرکت های چینی حوزه تکنولوژی را دوست داشته باشید یا از آن ها متنفر باشید، نکته ای که هر دو گروه به آن باور دارند این است که چینی ها کپی کارهای به شدت حرفه ای هستند! تازه ترین کپی چینی ها، مروبط به هواوی است. این شرکت می خواهد در گوشی مورد انتظار میت 60، از قابلیت داینامیک آیلند خودش رونمایی کند.

هواوی می خواهد دوباره ناچ کپسولی خود را به گوشی هایش بازگرداند. این نوع از ناچ پیش از این هم در گوشی هایی مانند میت 40 و پی 40 هواوی استفاده شده بود و کاربران از آن استقبال نموده بودند اما در پرچمدار نو این شرکت چینی خبری از استفاده از این طراحی نبود. گوشی پرچمدار بعدی این شرکت از حسگر ToF بهره خواهد برد و در پاییز سال جاری راهی بازار می گردد.

با این که هواوی پیش از این هم از این نوع طراحی استفاده نموده بود اما در سری گوشی های نوش بی خیال استفاده از طراحی کپسولی شده بود. به نظر می رسد پس از استفاده پیروز اپل از این نوع طراحی برای دوربین سلفی، هواوی می خواهد دوباره از آن استفاده کند. این شرکت چینی که روزی یکی از بزرگ ترین رقبای اپل محسوب می شد، حالا و با توجه به تحریم ها دیگر قدرتی برای رقابت با این برند آمریکایی ندارد و به کپی کردن از ویژگی هایش بسنده می نماید.

داینامیک آیلند در گوشی های اپل یکی از محبوب ترین قابلیت ها بود و حالا هواوی می خواهد آن را در گوشی های پرچمدار نوش که در پاییز سال جاری معرفی می شوند استفاده کند.

اگر اطلاعات منتشر شده درست از آب دربیایند، شرکت هواوی دوباره از حسگر Tof استفاده خواهد نمود. این حسگر از سال 2019 و با گوشی میت 30، وارد دنیای گوشی های این برند چینی شد.

داینامیک آیلند هواوی دقیقا چطور خواهد بود؟

هر چند تا پیش از این هواوی را به کپی کردن قابلیت داینامیک آیلند اپل محکوم کردیم اما بهتر است پیش از قضاوت بیشتر، به این نکته توجه کنیم که خود اپل هم احتمالا این تکنولوژی را کپی نموده است! ادعاهای مدیرعامل آنر نشان می دهند اپل ایده استفاده از این طراحی را از شرکتی که روزی زیرمجموعه هواوی بود دزدیده است.

گزارش ها نشان می دهند هواوی می خواهد از ناچ گوشی های سری میت 60 بیشترین استفاده را ببرد و با استفاده از این ناچ مواردی مانند نوتیفیکیشن ها، تماس های دریافتی، ویجت پخش موسیقی و … را به کاربر نشان دهد. کاری که هواوی می خواهد انجام دهد کاملا قابل درک است و در ماه های اخیر بسیاری از توسعه دهندگان و حتی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، به فکر توسعه قابلیت داینامیک آیلند افتاده اند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کپی پرحاشیه از آیفون در گوشی نو هواوی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی پرحاشیه از آیفون در گوشی نو هواوی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید