واردات 355 هزار تن گندم و روغن خام به کشور

به گزارش وبلاگ همصحبت، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از واردات حدود 355 هزار تن گندم و روغن خام از بنادر استان خبر داد.

واردات 355 هزار تن گندم و روغن خام به کشور

به گزارش وبلاگ همصحبت از ساری،عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت:264 هزار و 636 تن گندم و 90 هزار و 204 تن روغن خام خوراکی از ابتدای امسال تا به امروز از طریق بنادر استان وارد کشور شده است.

او گفت: بیش از 239 هزار و 376 تن گندم از طریق 56 فروند کشتی از طریق بندر امیرآباد و 25 هزار و 260 تن گندم از طریق 5 فروند کشتی از طریق بندر نوشهردر این مدت وارد استان شده است.

نژاد در خصوص واردات روغن خام خوراکی نیز گفت: 74 هزار و 776 تن روغن از طریق 15 فروند کشتی از طریق بندر امیرآباد و 15 هزار و 428 تن روغن از طریق 3 فروند کشتی از طریق بندر نوشهر در مجموع به میزان 90 هزار و 204 تن در این مدت وارد استان شده است.

او گفت: این کشتی ها به صورت فله از روسیه وارد بندر امیرآباد شده و پس از تخلیه به سمت مراکز ذخیره سازی استان حمل می شوند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: گندم و روغن خام مورد نیاز کشور به منظور حفظ ذخایر استراتژیک از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران تامین و وارد کشور می شود.

وفائی نژاد گفت: ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در منطقه و فعال سازی کارخانجات و صنایع مرتبط با آن از مزایای این طرح است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واردات 355 هزار تن گندم و روغن خام به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات 355 هزار تن گندم و روغن خام به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید