مراجعه 220 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به بیمارستان شاهرود

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مثبت شدن تست کرونای 85 بیمار در بیمارستان شاهرود طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

مراجعه 220 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به بیمارستان شاهرود

دکتر رضا چمن در گفت وگو با وبلاگ همصحبت ضمن هشدار در مورد خطر افزایش شیوع این همه گیری در استان های مختلف و از جمله در دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: تنها در شبانه روز گذشته 220 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کووید19 به همکاران ما مراجعه کردند.

وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان در بیشتر نقاط کشور اعلام نمود: در حال حاضر 105بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان امام حسین شاهرود بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به مراجعه 220 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پطشکی شاهرود اضافه نمود: طی 24 ساعت گذشته آزمایش 85 بیمار در بیمارستان شاهرود مثبت قطعی اعلام شده است.

عضو ستاد مقابله با کروناویروس استان ادامه داد: از این تعداد 30 نفر در بخش های اختصاصی کرونا بستری شدند.

دکتر چمن بر لزوم توجه به پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی تاکید و اعلام نمود: از عموم شهروندان و به خصوص جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در دو شهرستان شاهرود و میامی انتظار می رود که با توجه به سیر صعودی بیماری کووید19 در یکی دو هفته اخیر، به هیچ عنوان در دورهمی ها و اجتماعات خانوادگی شرکت نکنند.

بنا به آمار اعلام شده شمار مبتلایان قطعی در دو شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به قریب هشت هزار و 300 کرونایی مثبت رسیده است.

به گزارش وبلاگ همصحبت- استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است و 6 شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه و آرادان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان و دو شهرستان شاهرود و میامی تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مراجعه 220 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به بیمارستان شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه 220 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به بیمارستان شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید