فقط درب پارکینگ ساختمان نو بورس تهران در سعادت آباد پلمب شده است، این اقدام هیچ تأثیری بر فعالیت های بورس و معاملات ندارد

به گزارش وبلاگ همصحبت، امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ساعت یک بامداد امروز شهرداری ناحیه یک منطقه 2 تهران درب ساختمان بورس تهران را پلمب نموده است.

فقط درب پارکینگ ساختمان نو بورس تهران در سعادت آباد پلمب شده است، این اقدام هیچ تأثیری بر فعالیت های بورس و معاملات ندارد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ همصحبت، امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ساعت یک بامداد امروز شهرداری ناحیه یک منطقه 2 تهران درب ساختمان بورس تهران را پلمب نموده است.

پیگیری فارس از مسئولان بورس تهران، حاکی از آن است که فقط درب پارکینگ ساختمان تازه بورس تهران در سعادت آباد پلمب شده است.

این مقام مسوول در بورس تهران گفت: فقط درب ورود و خروج پارکینگ ساختمان بورس تهران در خیابان 13 غربی از طریق شهرداری پلمب شده است و درب اصلی ساختمان در بلوار قیصر امین پور باز است و رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع به روال عادی ادامه دارد.

وی توضیح داد: طبق آنچه در فضای مجازی اعلام شده است، این پلمب به دلیل اختلاف در موضوع ماده 100 و بدهی شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شهرداری تهران بابت ماده 100 بوده است.

این منبع مطلع اضافه نمود: شب گذشته حدود ساعت 30 دقیقه بامداد درب پارکینگ ساختمان اصلی بورس تهران از طریق بلوک های بتنی مسدود شد اما در حال مذاکره برای قسط بندی بدهی هستیم و قطعا این مشکل برطرف می گردد.

وی تأکید کرد: بسته شدن درب پارکینگ بورس تهران هیچ تأثیری بر فعالیت های بورس و معاملات ندارد.

به گزارش فارس، ساختمان بورس تهران از یک سال پیش از خیابان حافظ به بلوار قیصر امین پور در سعادت آباد تهران منتقل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فقط درب پارکینگ ساختمان نو بورس تهران در سعادت آباد پلمب شده است، این اقدام هیچ تأثیری بر فعالیت های بورس و معاملات ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط درب پارکینگ ساختمان نو بورس تهران در سعادت آباد پلمب شده است، این اقدام هیچ تأثیری بر فعالیت های بورس و معاملات ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید