شاه سعودی درباره کرونا: مرحله دشواری را سپری می کنیم

به گزارش وبلاگ همصحبت، پادشاه عربستان در نطقی درباره شیوع ویروس کرونا در کشورش تاکید نمود که کشورش مرحله دشواری را سپری می نماید و مرحله دشوارتری را هم پیش رو دارد.

شاه سعودی درباره کرونا: مرحله دشواری را سپری می کنیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همصحبت، سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان با گسترش بیماری کووید 19 در کشورش برای شهروندان و جوامع اتباع خارجی این کشور نطقی را ایراد کرد.

در متن سخنان ملک سلمان آمده است: ما در یک مقطع سخت از تاریخ جهان به سر می بریم، اما کاملاً مطلع هستیم که این مرحله هم علی رغم تلخی ها و سختی های آن می گذرد و می رود و این بحران به تاریخی تبدیل می گردد که مقابله انسان با یکی از سخت ترین مشکلاتی که بشریت می توانست با آن روبه رو گردد، ثبت می نماید.

وی در ادامه ادعا کرد که کشورش همه اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله با این بیماری همه گیر و محدود کردن پیامدهای آن را به کار گرفته است و کوشش می نماید مایحتاج معیشتی اعم از غذایی و دارویی را برای شهروندان و افراد مقیم عربستان فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، شاه سعودی در ادامه خطاب به مردم عربستان ادعا کرد: شما به صداقت و شفافیت من عادت نموده اید. از همین رو می خواهم بگویم که مرحله ای سخت را سپری می کنیم همان گونه که همه جهان با آن روبه رو هستند.

او اضافه کرد: همچنین به شما می گویم که مرحله پیش رو در سطح جهانی برای مقابله با گسترش سریع این بیماری همه گیر سختتر خواهد بود.

ملک سلمان در خاتمه سخنانش ابراز امیدواری کرد که این بلا از سر کشورش و سایر کشورهای جهان برطرف گردد.

عربستان تا به امروز از ابتلای 562 نفر در این کشور به ویروس کووید 19 خبر داده و دقایقی پیش هم گفت که تا به امروز 19 نفر از آنها بهبود یافته و هنوز هیچ مورد فوتی هم ثبت نشده است.

پادشاه عربستان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا دستور داده است که از امروز دوشنبه از ساعت هفت عصر تا شش صبح به مدت 21 روز قانون منع آمد و شد وضع گردد.

عربستان همچنین همه اداره ها و نهادهای دولتی و خصوصی غیر از آنهایی که کارشان حیاتی است، تعطیل شده و هیچ بازار، مکان تفریحی و گردشکری باز نیست.پروازهای داخلی و خارجی و حرکت قطار، اتوبوس و تاکسی هم در این کشور متوقف شده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "شاه سعودی درباره کرونا: مرحله دشواری را سپری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه سعودی درباره کرونا: مرحله دشواری را سپری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید