فرایند ابتلا و مرگ براثر کرونا در لرستان سیر نزولی دارد

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان در ستاد مقابله با کرونا، سیر نزولی بیماری را حاصل همکاری مردم و مسئولین در رعایت پروتکل های بهداشتی مطرح کرد.

فرایند ابتلا و مرگ براثر کرونا در لرستان سیر نزولی دارد

فرهاد زیویار گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای سامانه مدیریت هوشمند بیماری که در پنج مرحله تعریف و برنامه ریزی شده، مورد تاکید نهاده شد.

وی اظهار کرد: فاز نخست این سامانه مربوط به ادارات دولتی است که با تصمیم ستاد از فردا اجرایی خواهد شد و همه دستگاه ها مکلف به رعایت مقررات مربوط به این سامانه هستند.

زیویار ادامه داد: در بحث آموزش نیز نکات مهمی مطرح شد که بر اساس آن مراکز آموزشی و مدارس در رابطه با برطرف مسائل، مکلف به ارائه گزارش نواقص موجود و پیگیری برای برطرف آنها خواهند بود.

استاندار لرستان اضافه کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در شرایط نسبتاً مطلوبی به لحاظ بیماری قرار گرفته است و فرایند ابتلا و مرگ بر اثر بیماری نزولی است؛ میانگین مرگ اتفاق افتاده در استان طی هفته گذشته حدود یک نفر در روز گزارش شده است.

زیویار توضیح داد: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در استان، شهرستان های خرم آباد، پلدختر و رومشکان در شرایط زرد و سایر شهرستان ها در شرایط آبی کرونا قرار دارند که این شرایط حاصل همکاری خوب مردم و مسئولین در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرایند ابتلا و مرگ براثر کرونا در لرستان سیر نزولی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ابتلا و مرگ براثر کرونا در لرستان سیر نزولی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید