دوچرخه هوشمند و برقی Urtopia با 14 کیلوگرم وزن!

به گزارش وبلاگ همصحبت، Urtopia به تازگی یک دوچرخه برقی نو بنام Carbon E-Bike راه اندازی نموده است. این محصول دارای ویژگی های چشمگیر بسیاری است. این دوچرخه اسپرت و هوشمند از مواد باکیفیت درجه یک ساخته شده و و وزن آن تنها 14 کیلوگرم است، زیرا تمام بدنه آن از فیبر کربن ساخته شده است.

دوچرخه هوشمند و برقی Urtopia با 14 کیلوگرم وزن!

به گزارش وبلاگ همصحبت، Urtopia Carbon علاوه بر طراحی زیبا مملو از فناوری نیز می باشد و شرکت Urtopia ادعا می نماید برای داشتن این ویژگی ها در صورت خرید دوچرخه های الکترونیکی دیگر باید صد ها دلار بیشتر بپردازید. سیستم انتقال این دوچرخه از تسمه Gates Carbon Drive استفاده می نماید که ویژگی های حرکتی بی صدا را به ارمغان می آورد. گیربکس این دوچرخه دارای سنسور گشتاور و پنج حالت قدرت (پدال، اکو، راحتی، اسپرت، توربو) می باشد.

فرمان این دوچرخه دارای ویژگی های نوآورانه ای است که با سوار کار تعامل دارد و Urtopia آن را Smartbar می نامد. این محصول با پشتیبانی از کنترل صوتی هوش مصنوعی، real-time GPS، ادغام eSIM، نمایشگر نقطه ای، پشتیبانی از به روزرسانی OTA ارائه می گردد. بعلاوه برای اتصال دارای ماژول های Wi-Fi، بلوتوث و 4G نیز می باشد. Urtopia Carbon دارای یک رادار و ژیروسکوپ داخلی برای ایمنی می باشد. رادار به شخص سوار بر وسیله نقلیه هشدار می دهد، در حالی که ژیروسکوپ به طور مداوم بر فعالیت ها نظارت می نماید و در صورت هرگونه حرکت ناخواسته به شخص هشدار می دهد. بعلاوه یک قفل اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در این دوچرخه تعبیه شده است.

این دوچرخه حداکثر سرعت 20 مایل بر ساعت را برای نسخه آمریکایی و 16 مایل بر ساعت برای نسخه اروپایی ارائه می دهد. این دوچرخه به وسیله یک باتری 360 وات ساعتی تغذیه می گردد که شارژ آن 2.5 ساعت طول می کشد و با یکبار شارژ مسافت 80 مایل را طی می نماید. در پشت و جلوی این دوچرخه چراغ هایی تعبیه شده است که به وسیله یک جفت چراغ نشان دهنده پیچ به هم متصل می شوند. بسیاری از ویژگی های هوشمند این دوچرخه را می توان به وسیله برنامه اختصاصی Urtopia کنترل کرد که شامل عملکرد های بسیاری مانند ردیابی ضد سرقت، ناوبری، سوابق سفر، شبکه های اجتماعی و ... می باشد. نسخه امریکایی این دوچرخه با قیمت 3000 یورو به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "دوچرخه هوشمند و برقی Urtopia با 14 کیلوگرم وزن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه هوشمند و برقی Urtopia با 14 کیلوگرم وزن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید