برگزاری مراسم سالانه خاورمیانه در رأس الخیمه

به گزارش وبلاگ همصحبت، بیست و پنجمین جوایز جهانی سفر در 19 آوریل و به میزبانی رأس الخیمه، امارات متحده عربی، برگزار می شود. رهبران منطقه ای صنعت هتل داری در این مراسم حضور دارند.

برگزاری مراسم سالانه خاورمیانه در رأس الخیمه

جوایز جهانی سفر فاش کرد که مراسم سالانه خاور میانه 2018 در تاریخ 19 آوریل و به میزبانی رأس الخیمه، امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. در ابتدای مراسم افتتاحیه گراند تور جوایز جهانی سفر 2018، به عنوان تلاشی برای معرفی بهترین سازمان های گردشگری و مسافرت در جهان، مراسم فرش قرمز برگزار می شود.

این گراند تور همچنین، بیست و پنجمین سالگرد برگزاری جشنواره ی جهانی سفر را برای ارج نهادن به تعالی در صنعت مهمان نوازی بین المللی برگزار می کند. این رویداد، نخستین برگزاری جشنوار جوایز جهانی سفر در رأس الخیمه و بازدید از این شیخ نشین است که شمالی ترین بخش امارات متحده عربی است. این مقصد گردشگری پر بازدید و رو به رشد دارای آب و هوای رشک برانگیز، فرهنگ سنتی، سواحل شنی و فعالیت های تفریحی مختلف است.

رهبران صنعت هتل داری از سرتاسر منطقه در مراسم سالانه خاورمیانه جوایز جهانی سفر در هتل والدورف آستوریای رأس الخیمه گرد هم خواهند آمد تا ببینند که چه کسی از میان آن ها پیروز به کسب بهترین عنوان در این صنعت شده است.

گراهام کوک، بنیانگذار جوایز جهانی سفر، گفت:

بازدید از راس الخیمه که برای اولین بار اتفاق می افتد، بسیار لذت بخش خواهد بود. رأس الخیمه، که در حاشیه کوه های بزرگ الحجر و در میان توده شن های ساحلی رنگارنگ قرار گرفته است، تجربه ای اصیل از فرهنگ عربی را به ما خواهد بخشید.

جوایز جهانی سفر در 25 سال گذشته جایگاه خود را به عنوان رهبر این صنعت حفظ کرده است و به طور مستمر شایستگی خود را به عنوان معیاری برای مشخص بهترین ها در زمینه کسب و کار مسافرت، گردشگری و مهمان نوازی به اثبات رسانده است.

وی افزود:

امسال، سال فوق العاده ای خواهد بود، چرا که ما بیست و پنج سالگی خود را جشن می گیریم، بنابراین کارهای زیادی است که باید انجام دهیم و کار خود را با برگزاری مراسم سالانه خاور میانه 2018 با همکاری اداره توسعه گردشگری راس الخیمه آغاز می کنیم.

WTA، جشن هایی را به عنوان بخشی از گراند تور 2018 در آتن (یونان)، جامائیکا، هنگ کنگ، گوایاکیل (اکوادور)، دوربان (آفریقای جنوبی) برگزار خواهد کرد و برندگان به فینال بزرگ لیسبون (پرتغال) معرفی خواهند شد.

علاوه بر آسمان خراش ها و نورافشانی های مصنوعی دبی، بعد از 45 دقیقه رانندگی و دور شدن از این شهر، به فرهنگ و تجربه های ماجراجویانه طبیعت محور و اصیل آن می رسیم که خورشید در همه ماه های سال به آن می تابد و دارای چشم اندازهای دیدنی و سواحی شنی 64 کیلومتری، جاذبه های صحرایی، فعالیت های ورزشی ماجراجویانه در دل کوه ها و مکان های درجه اول برای اقامت است.

هیثم متار، مدیر اجرایی توسعه گردشگری رأس الخیمه، گفت:

پذیرایی از جشنواره معتبر جوایز جهانی سفر که برای اولین بار نصیب راس الخیمه می شود و رویدادی است که رهبران صنعت گردشگری را از سرتاسر جهان گرد هم جمع کرده است، افتخار بسیار بزرگی است.

انتخاب رأس الخیمه به عنوان میزبان این رویداد، شاهد اشتیاق فزاینده ما در بخش MICE است و ما چشم انتظار روزی هستیم که مهمانان، مهمان نوازی اصیل عربی و فرصت های متنوع گردشگری ما را تجربه کنند.

کنفرانس سرمایه گذاری هتل های عربی

مراسم افتتاحیه مراسم سالانه خاورمیانه جوایز جهانی سفر سال 2018 همزمان با کنفرانس سرمایه گذاری هتل های عربی از 17 تا 19 آوریل برگزار می شود.

کنفرانس سرمایه گذاری هتل های پیشرو، پلی ارتباطی بین رهبران تجاری بازارهای بین المللی و بازارهای محلی، سرمایه گذاران مهم با پروژه های گردشگری، توسعه هتل ها و زیرساخت ها در سرتاسر منطقه ایجاد می کند. بزرگ ترین سرمایه گذاران هتل های بین المللی در کنفرانس خاورمیانه شرکت خواهند کرد. از هم اکنون می توان برای مراسم افتتاحیه سالانه خاور میانه جوایز جهانی سفر رای داد و این رای گیری، تا 18 مارس ادامه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شرکت از وب سایت رسمی آن دیدن کنید.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "برگزاری مراسم سالانه خاورمیانه در رأس الخیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم سالانه خاورمیانه در رأس الخیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید