بازگرداندن مشوق ها و مزیت های قوانین اولیه منطقه ها آزاد ضروری است

به گزارش وبلاگ همصحبت، عبدالملکی از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مسائل سرمایه گذاران در منطقه ها آزاد کشور هستیم.

بازگرداندن مشوق ها و مزیت های قوانین اولیه منطقه ها آزاد ضروری است

آقای حجت الله عبدالملکی در جمع فعالان مالی، سرمایه گذاران و اعضای شورای هماهنگی و همکاری مالی منطقه ها آزاد کشور رکن اصلی اقتصاد مقاومتی را تولید دانست و گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند. ضروری است مسائل اساسی سرمایه گذاران در این منطقه ها را شناسایی کنیم و با پیگیری های مستمر بدنبال رفع هرچه سریع تر این موانع باشیم.

او گفت: تمام مشوق ها و مزیت هایی که به موجب قوانین اولیه منطقه ها آزاد آمده است و از طریق قوانین بعدی نقض شده اند شناسایی و از طریق مجاری قانونی به این منطقه ها بازگردانده شود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه منطقه ها آزاد می توانند موتور محرک اقتصاد کشور باشند، گفت: با توجه به همراهی وزیر امور مالی و دارایی، باید تلاش کنیم با همکاری هم، منطقه ها آزاد را به مقاصد اصلی سرمایه گذاری تبدیل کنیم و از این ظرفیت برای بهبود شرایط فعلی منطقه ها آزاد استفاده نماییم.

در این نشست هریک از سرمایه گذاران و فعالان مالی منطقه ها آزاد کشور در خصوص موانع و مسائل موجود در این منطقه ها موضوعاتی را مطرح و جهت رفع این موانع پیشنهاداتی اراده دادند.

وبلاگ همصحبت مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازگرداندن مشوق ها و مزیت های قوانین اولیه منطقه ها آزاد ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگرداندن مشوق ها و مزیت های قوانین اولیه منطقه ها آزاد ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید